MUSIC: Oche Progress - Soro (speak) Audio+Lyrics


Oche Progress debuts with his official single ‘Soro’ titled in one of Nigerian Language [Yoruba] which means Speak. When God is set to do a new thing he speaks through a servant of His.

Oche also known as Oche Progress. He is set to officially release his debut album T.H.A.N.K YOU LORD this weekend in Lagos.

Download, Listen, Get blessed & RBC




  1. SORO (SPEAK) LYRICS 


VERSE  1
Situation must change when you speak,
mountain must move when you speak,
and demon has to flee when you speak
there's an awesome power in your word
so lord am in your presence and by your mercy
speak into my life today, please don't let me
go the way i came

CHORUS
Baba jo wa soro sinu ayemi
jo wa soro sinu ayemi
Baba jo wa soro sinu ayemi
(looni oo oh)
jo wa soro sinu ayemi
(soro sinu aye mi ka ayemi dun)
Baba jo wa soro sinu ayemi
jo wa soro sinu ayemi
Baba jo wa soro sinu ayemi
(looni oo oh)
jo wa soro sinu ayemi.

EVELYN
Ma je kin lo lofo o ma je kin lo bi mo ti wa
Baba mimo mo wa so do re lo ni o
ma je kin lo lofo
oh oh oh
ma je kin lo lofo
ma je kin lo bi mo ti wa
Baba mimo mo wa so do re lo ni o
ma je kin lo lofo
(Baba oh)

Baba jo wa soro sinu ayemi
jo wa soro sinu ayemi
Baba jo wa soro sinu ayemi
(looni oo oh)
jo wa soro sinu ayemi
(soro sinu aye mi ka ayemi dun)
Baba jo wa soro sinu ayemi
jo wa soro sinu ayemi
Baba jo wa soro sinu ayemi
(looni oo oh)
jo wa soro sinu ayemi.

OCHE PROGRESS
Mountain must move when you speak
sickness must heal when you speak
so speak...

CHOIR
speak to the storm of my life
lord i need peace in my
speak to the storm of my life
lord i need peace in my life
speak to the storm of my life lord
i need peace in my life
speak to the storm of my life
lord i need peace in my life

CHORUS
 Baba jo wa soro sinu ayemi
jo wa soro sinu ayemi
Baba jo wa soro sinu ayemi
(looni oo oh)
jo wa soro sinu ayemi
(soro sinu aye mi ka aye mi dun)
Baba jo wa soro sinu aye mi
jo wa soro  sinu ayemi
Baba jowa soro sinu ayemi
(looni oo oh)
jo wa soro sinu ayemi.

OCHE PROGRESS
How many of us know we serve a God
that wins before He fights?
the bible said at the mention of the name Jesus
every kneel must bow and every tongue must
confess that Jesus is the lord
no matter the storm in your life, you need a
word from Him. Just a word from God and
situation must bow. How many of you
believe today? i need someone who believes
to declare that Jesus you are my peace

CHOIR
Jesus you're my peace, you're my peace, you're my peace
Jesus you're my peace, you're my peace, you're my peace
oh oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh
oh oh oh oh, oh oh oh, oh oh oh.

No comments:

Search This Blog